Smells like spring spirit

Igår blev det heldag med tjejerna, vi tog en fika på baravara
satt och pratade i timmar om stora och små ting i livet.

Sen mötte vi upp Sandra så vi blev en till i klanen, besökte
stadium outlet på aspholmen, trevlig visit! Sen var vi hungriga
och åkte till max för mat och en hel del prat! Jaa, och när man
ändå inte har gjort så mycket annat än att äta onyttiga saker
denna dag passade vi även på att stanna till vid ica nära på
vägen hem till Sandra, där vi inhandlade diverse saker som
glass och chokladsås som fick bli vår kvällsmat denna kväll.

mysdag! tack för den!


Idag har jag varit inne i stan och lunchat Sushilunch med Lou.
mmmm, så gott! tror att det är något i dom där små fiskarna
som gör att amn blir beroende, skulle kunna slänga i mig en
hel portion till igen! gott vare ja,.. Jag tog en sväng om på stan
efter maten medan Louice återgick till skolarbetet, .. införkaffade
mig något onödiga saker, en midre jacka och en kuvertväska!!

Onödigt men kul!

Nu ska jag ta en promenad fram på torget i Kumla och sätta mig
och läsa min nya bok Flickan som lekte med elden och till det
dricka något gott, något varmt iaf,.. taget! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0