Mjau!

I fredags blev det fylla och satin, bra drag när Wincherster spelade
sen fortsatte kvällen på botten våningen med dans :)

men.. det är inte hela sanningen, nämnligen så hamnade jag i en
taxi som förde mig ända till GE-Spot i kumla.. och det var väl kanske
bland det värsta jag har varit med om ..haha fyfan!

Lördagen bjöd på jobb sen under kvällen blev det melodifestivalen
för hela slanten, trevligt umgänge, bra kväll!

Idag har jag jobbat hela fucking jävla dagen.. mitt ordval är för att det har
tydligen varit mycket bra väder ute vilket jag hade velat tagit del av :)




Hejdå!

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

hej lilla gumsan.

kolla min blogg, jag har lottat ut dig;)

2009-03-16 @ 12:07:26
URL: http://theresejamthed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0