Morgonhumör vad är det?

Efter en sen natt med One tree hill som underhållning så var jag lagom
trött imorse när jag blev väckt av några bygg gubbbar som gick runt
på mitt tak, kändes som att de promenareade precis över mitt huvud och de
varju inte speciellt tysta! Droppen var ju när en av gubbarna ska börja och
krångla inomhus och öppnar ytterdörren och ropar Hallå? hallå? .. fan..
Jag orkade bara inte svara för jag var redan sur på han så jag orkade inte vara trevlig!
Jag är nitton år och behöver min nattsömn,. bara för dom är igång och slänger takplattor
runt sig så finns det andra som vill sova kl 8.00 på morgonen! fan..

menmen.. tillsslut när en av gubbarna började härja vilt och rörde runt massa 
så fick jag nog och gav upp! Faktum var ju att jag ändå inte skulle kunna sova!
Så på med mysbrallan och ner och hejja på gubbarna för glatta livet på med
träningskläder och ut för en runda..oh skönt!

Nu har jag jobbat, ganska trött dag på jobbet måste jag säga.. men det
fick ju gå ändå, som alla andra gånger!

Imrgon ska jag och Jennie upp med tuppen för att åka in till stan.. hon ska fixa med
massa ointressanta saker.. åka till revisorer och skit.. det som fick mig att nappa var
att hon vill äta sushi och det vill jag med! ja tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0