Bestiga berg.

Idag var min lediga dag, vilket redan kl 09.00 imorse gick i spillror
det var bara att styra upp sig lite och åka iväg till jobbet :) Det blev
ju trotts allt en kort dag! Redan kl 15.00 fick jag sluta och gå hem :)

Efter jobbet åkte jag iväg till ahead tattoo och kollade lite tatueringar.
Har lyckats måla lite själv men jag menar jag är ingen jävla
picasso så lite hjälp på traven är ju inga fel!! Snart så..

Förut var jag och pappa och tränade, oh jävlar i havet vad det var
jobbigt,. jag säger bara att en timmas spinning pass kan ju ta sig
där bak eller något! Vi har bestigit kvarntorpshögen tre gånger om.
Bra träning men imrogn kommer jag väl inte kunna sitta ned på en
stol ens för jag har redan träningsvärk i arslet!

Hejdå!


Framför den där skylten promenade jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0