äntligen!

Imrogn är jag fri från byggkarlarna här hemma så jag tror att
jag ska njuta extra mycket då med en god frukost springa runt
naken bara för att..kolla på tv.. sånt som jag inte har kunnat gjort
de senaste dagarna för jag har varit omringade av onkända karlar.

Imrose gick jag upp tidigt, inte lika sur då som igår iochmed att jag
gick upp självmant, det var inte så att jag skulle sova tills jag vakna..
Åt en snabb frukost, fixa, sen kom Jenkan och hämta mig för att
åka in till örebro.. vi gick runt lite på stan jag köpte en t-shirt och min
Stella Macartny parfym som jag lyckats  tagit slut på blev utbytt mot
en ny, full parfymflaska :)

Höjdpunkten var ju sushin, gott vare! Efter mat o annat åkte jag
och tränade.. hade ju tänkt att jag skulle springa i K-sjön spåret
men blåste som fan så efter ett varv gav jag upp o drog till Njoy!


Dagen till ära fyller min kära pappa år :) grattis grattis!
För att fira honom har delar av släkten varit här och ätit vofflor.



Alice o Pappa!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0