You're so hot that i melted.

Ja om ni undrar vad jag har gjort denna helg så har jag gjort precis
samma sak som jag har gjort hela den här veckan, jobbat! a lot!

.. som tur var så tröttnar man inte på det så lätt när man jobbar på
gina tricot med mina tjejor, igår piggade vi upp oss med en sushi
och senare en pitcherskväll, väldigt trevlig kväll.. man blir sådär att
man vill göra det om o om igen :)

Idag blev det som sagt mer jobb, dock en mycket seg dag det var
inte så många som var sugna på att shoppa idag, ööh vaför dådå?!



  


  

           


 

__________________________________________


 

Cut it out.

You put on quite a show.
Really had me goin'
But now it's time to go,
Curtain's finally closin'.
That was quite a show.
Very entertainin'.
But it's over now.
Go on and take a bow.

And the award for the best lie goes to you!
For makin' me believe
That you could be faithful to me.
Let's (not) hear your speech.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0