Värmland tur o retur.

Onsdag eftermiddag, jag är trött, vill inte vara trött, vill orka
vill göra något riktigt kul, ge mig styrka!

Kom hem från morfar så tidigt som kl. 13.00 vilket var skönt.
Vädret visade sig inte från den bästa sidan och jag var trött
och sov hela bilresan hem :) Väl hemma hade jag planerat
en sköndusch o sen en film .. men.. jag tog på mig jogging
dojjorna och gick ut på promenad och den blev varken lång
eller speciellt jobbig men väldigt skönt iaf! Sen har jag lagat mat
lax o sallad.. antar att det blev det igen för att jag helt enkelt inte
kan laga något annat haha!

Ikväll blir det att kolla korpen i duggregnet, buhu för regn! Sen hoppas
jag på att jag äntligen kan få lägga mig på en soffa ,med en filt såklart,
och kolla på Grey's och mysa sönder! :) We'll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0