Such a good day.

Bästa dagen på länge!

Efter många om och men så tog jag mig upp ur mig goa säng
på med pjucksen och ut på promenad därav jag fick min bond
bränna vilket inte kändes så där askul ioch med att det såg för-
jävligt ut, haha men kul att någon kunde ha roltigt åt det iaf ;) haha

Sen plockade jag upp Jenkans katten och åkte hem och solade
vilket inte var det lättaste för att dom sprang runt och på mig
hela tiden.. Såå efter att jag tröttnade på att springa efter katter
och svettas sönder så tog jag mig en promenad fram på torget
och köpte mig 'tomas sabo' armbanden som jag länge har
funderat över, så blev det en berlock till det också, man får ju
passa på.. det kanske inte blir något 'imorgon'..

Sen fick jag vänta på salongen ett tag på att Jennie skulle bli
klar med sina kunder så jag kunde få slinga håret, och det fick
jag ju tillslut, sen blev det promenad igen för mig Jennie och Elin :)

En bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sooooounds lovely!;)

2009-06-30 @ 22:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0