This is the life!

Igår blev det utgång så det bara spruta öl ur öronen på oss.
Det blev dans, mm och dans.. och ja dans, otrolig kväll!

Idag var en mindre rolig morgon, jobbet väntade o känslan
från gårdagen påminnde mig om den där sista ölen som blev
en för mycket.. men som jag brukar säga, det var klart värt det
och sen tar jag en alvedon o ett glas vatten och går vidare..

Jag har känsla för't!

Ja, så denna dag bjöd på jobb som alla andra dagar den här veckan
vilket man märker på mig eftersom jag är kritvit och de få människor
som besöker Gina ser ut som nystekta grisar och klagar över att det
är för varmt ute så det åker och shoppar lite ist, ja man tackar ja!

För övrigt en rätt trevlig dag på jobbet, Nor fyllde år och bjöd på tårta
och Hana bjöd på jorgubbar och grejer, väldigt gott och uppiggande :)

Imrogn blir det mer jobb och därefter väntar helgen med ännu mer jobb.
Jaa´som vi fick se idag när lönen kom så lönar det sig i slutändan :)

Gokväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0