Stockholms skärgård!

Ja då var man hemma från en helg i skärgården där det
bjöds på fest, dans och mycket fint väder :)

Igår när vi anlände Kumla var jag så rastlös så jag tog en promenad
till Jennie där diverse folk kollade film sen tog jag vägen hem till Lou
på kvällen och blev kvar där, så pys! Idag trodde jag att jag skulle få
vara ledig i det fina vädret och äta sushi med Jennie oså men så blev
det icke, det blev jobb på Gina i Örebro för första gången ,,hihi kändes
som om jag var ny på jobbet/praktikant men kul var det!!

Imrogn blir det inventering i andra butiken i Örebro ska blir kul
att vara där med ;)

Vädret är ju lite underligt så här års måste jag säga, efter jobbet
var det solklart och dyng varmt i örebro sen när man glider in i
kumla står regnet som spikar i backen! Jaja, nu bjur jag på lite
bilder, enjoy Hejdå!



   

   

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0