Jag vill vara en stjärt, delad!

Efter gårdagens suckidag så blev denna några grader varmare
och bättre, vi gillar att temperaturen stod på 20 grader trottts att
det var så kvavt att jag nästan stupade! Dagen började bra också
då jag fick ett jobberbjudande som dock har gjort mig otroligt klyven
för i grund och botten älskar jag mitt jobb jag har nu och skulle vilja
vara där varje dag om det nu var möjligt.. skulle det gå så skulle jag
dela på mig och vara på båda ställena, bra pengar blir det om inte annat!

menmen.. Life is life, jag drog till Lou och åt en efterlängtad sushi lunch på
hennes jobb för att tänka på något annat ett tag, och det var mysigt!

Sen har jag gjort lite ärenden, svängde förbi jobbet och shoppade lite..
Efter allt detta farande åkte jag hem tog på mig j-dojsen och gick ut på
en pormenad,.. ja så var det tänk  iaf men efter att tiden gick fortare än
mig så fick jag börja jogga runt min planerade bana för att Jenkan skulle
tatuera sig och som vanligt behöver hon mitt stöd! Ja jag kan faktiskt känna
mig stolt för hon gör precis som jag säger att hon ska göra, hon ser upp till
min åsikt så nu har hon en väldigt fin tatuering till :) Bra jenk!

Jajemen, så efter tatueringen så åkte vi på kalas hos Alexandra som har
slutat skolan idag.. där bjöd dom på korv och tårta och jag kunde ju inte
tacka nej till det eftersom mitt blodsocker satt nere i fotknölarna och för
samvetets skull så hade jag ju faktiskt varit ute på en lite promenad innan.
haha,, jaa det finns ju alltid undanflyckter för såntdär.. öh tyvärr!

Tack o goodbye!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad är det för jobberbjudande du fått? :-)

& vad gjorde Jennie för tatto? :-D



Man blir ju nyfiiiikeeeen :-)

2009-06-12 @ 09:54:41
URL: http://asterisco.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jaha okej, men kan du inte jobba med både Gina & städjobbet då? :-) Vore ju skönt & bra med pengar!

Ja, okej! Vad kul med tatuering, vill också tatuera mig igen!

Ja, hehe jag har haft bloggen ett tag men det är inte alltid man hittar varandra :-D

Hoppas allt är bra!

puss&Kram

2009-06-12 @ 10:45:28
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0