Inventering in my ass!

Haha jaa detta kan ha varit den varmaste, mest krävande
och längsta dagen på året, jajemen dagen bjöd på inventering
i butiken på köpmangatan, uh! Efter att jag hade slagit ihjäl det
arbetspasset så åkte vi ett gäng och kollade på speedway, mm.
Riktigt roligt, jag har förr aldrig riktigt förstått mig på det där men
när man går in för't så är det riktigt kul att kolla på och ännu roligare
blir det ju när Indianerna tog hem segern idag :)

Nu har jag preics kommit hem till jennie efter en lång promenad
som var otroligt behövlig efter denna dag som bjöd på värme o ja
värme är bra, det är vad vi vill ha men när det blir 180 grader i butiken
så är det inte lika roligt längre .. haha!

Imrgon blir det jobb på köpmangatan igen sen får vi se vad kvällen
har att bjuda på, kanske en pitchers med lite öl? kbkmatch?! jaahaja
det återstår att se, jag tar dagen som den kommer! trevlig kväll hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0