Halleluja moment.

Kanske inte det bästa vädret för mina tjejer att ta studenten i
men vafan gör väl det, på med regnstället o kör och gör det
bästa av the situation ffs! :) Jaaa och detta gäller ju även mig
som ska stå i det här regnet och hejja, skratta, le o dansa när
tjejerna springer ut idag! haha! Grattis mina små äpplen!!!!!!!

Jajemen, studentdax för hela slanten så idag det blir att åka runt
och gratta alla och hälsa på släkt och vänner, mycket trevligt ! :)

Drip drop rain stopp. / Em

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heey Emp!

Ja, det är den vi kollade på! :D Jag har velat haft den så jäkla länge och nu ska jag slå till, problemet är bara att alla färger är så fiina! :D Men vi får se vilken det blir hhaa.. Allt bra annars? Puss

2009-06-12 @ 13:08:35
URL: http://hedenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0