Värmlands skogar o gummisnoppar.

Helgen bjöd på en rikgit trevlig fredag med alla möjliga figurer
Det var allt från bakformar, sugrör till ernorma groteska 'saker'

En mycket bra dag och kvällen blev ju toppen!

Dagen efter var ju som dagen efter ska vara, vi var alla trötta
och det blev lite problem när ingen av oss kunde köra bil då
vi alla egentligen visste att vi skulle åka till morfar i värmland.
ja, vi fick helt enkelt göra så att vi fick sova ur oss ruset tills
någon kände sig manad till att sätta sig bakom ratten..

jag kan ju säga att när det var min tur att ta ratten efter tio mil
körde jag en kvart därefter höll jag på att köra av vägen och fick
byta av så nästa fick ta över.. haha..

Väl framme hos morfar blev det kalas för morfen fyller 85 år ( idag! )
Grattis till honom, det blev en riktigt trevlig kväll med delar av släkten!

Imrogn blir det jobb för min del och ingen speedway som jag hade
hoppats på, men det blir en annan gång! :) 



 

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0