Tjock o lycklig!

Ja, trotts en kolosal viktöknning som medgav en livförsäkring
som ständigt finns runt min midja så är jag otroligt lycklig, oja
självklart är det jobbigt när ångesten kryper sig på och man i
tappra försök försöker dra upp stumpa byxorna upp i armhålan
för att försöka passa in i dagens ideal och när man inser att, nej
det funkar inte så och skiter i allt och bara kör endå.. Man vänder
på steken och ser livet från ett helt annat perspektiv och dansar
sig svettig inne på en sunkig klubb med bra musik och en oslagbar
atmosfär och skiter i allt!

För ett/två år sedan trodde jag aldrig att jag skulle kunna tänka
så här som jag gör, jag är lycklig trotts endel motgångar och
man har kännt sig som ett litet blad som bara ville väl men som
slutar som totalt bortblåst.. ja livet är ju inte en dans på rosor men
ibland har man sina studer och då kan dansen  faktiskt upplevas
som en stilfull tango eller  en nyare mordern dans som slutar med
applåder och skratt .. livet är kort, kärlek är livet, pengar kommer nya
Det är bara att köra! Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Moa

bra skrivet!

2009-07-05 @ 11:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0