Orutinerad 80-talist.

Ja, som min pappa brukar säga 'att man aldrig lär sig'
så antar jag att jag går i hans fotspår skillnaden på oss
är väl att han är fyrtiosju år och jag snart fyllda tjugo..
och ingen av oss lär oss .. bra!

Igår blev det galej så det finns inte hos Elin Fogel som fyllde
sina efterllängtade tjugo. Det blev ett par x antal öl och senare
..vet jag inte vart alla gick.. hann inte med där men alla var borta
förutom jag och min syrra som tutade den sista och försökte
senare hänka på de andra, vi mötte upp dom på klubben!

Väl framme vid vårt mål blev det dans, dans, dans jag tror bestämt
att en tjej lyckades dansa av sig benet! Jaja så blir det väl ibland!
Jag som hade slängt på mig ett par ( dyngsnygga ) high heels fick
redan efter kvarten byta ut dom mot mina undrebara låga skor, skönt!

Bra trevligt var det iaf, kvällen slutade med en svettig tryckare..
Där ser ni, man växer aldig upp, jag vill aldrig växa upp!

Nu, idag, söndag, imorse när jag vaknade kändes det som om
hela dansgolvet befann sig i sovrummet, så jag blundade igen
och tittade upp på nytt .. fan..det var väl första tanken.. nu.. jävligt
orutinerat gjort men som jag tidigare nämnde så lär man sig väl aldrig..
och så får det bli jag lever bara än gång och jag hoppas på mer söndagar
som  denna, nu ska jag snart och jobba! Trevlig söndag på er alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0