Laganda, på olika vis.

En ledig dag, en bra dag!

Dagen satte fart imorse med familjen vid frukostbordet som det
brukar vara, sen åkte dom.. semester.. kul tänkte jag som måste
stanna hemma, tog mitt pickopack o drog till farmor hängde där i
två o en halv timma, njöt!

Sen blev jag trött åkte hem mötte upp Obba  och madde.
Vi tog en glass på torget, gott!

Var hungriga klockan blev mycket, handlade mat, åkte hem till mig
så kom david o jonis, vi spelade kort o hade det trevligt i regnet.

Sen kom solen och vi satte igång grillen o så blev det middag
oh jisses vad gott det var, vi njöt! Dagen bjöd på kubb och film
till kvällen, nu är jag trött o ensam.. men imorgon ska jag träffa
Moa så jag får se fram emot det! Hejdå!



   


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0