Good weekend!

Ja här har det inte skrivits mycket de senaste dagarna.

Fredagen bjöd på bio med trevligt sällskap, det blev Baksmällan
och jag garvade konstant hela filmen, så om någon vill leva en dag
eller två längre så seee den för den var grym! :)

Lördagen var jag trött efter gårdagens natt som var en smula weird.
´..men men familjen och jag åkte till Åmmeberg och mötte upp familjen
Larsson, därefter åkte vi en jäkla bit, till en speciell restaurang där vi
skulle äta en mycket god middag! Pernilla fyllde år så det skulle firas :)

Efter maten åkte vi tillbaka hem till Larsson's där diverse folk väntade
för att surprisa sen under kvällen blev det mer mat, godmat, sen tog
vi ungdomar oss hem till Kumla för att förtära alkohol sen vidare till
Klubben där det faktiskt var helt okej, över mina förväntningar iaf! :)

Natten var ung och det blev inte mycket sova och så upp idag för jobb.
Fick smått panik imorse när jag gick upp för att blåsa och mätaren
visade helt andra siffror än vad jag hade tänkt mig men det hann att
ändra sig tills jag skulle köra till jobbet, vilket var mycket bra :)

Bra dagar! / MLI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0