Bang Bang.

Hola :)

Dagen till ära har jag jobbat, hela dagen i princip..
från tidig morgon till sena eftermiddagen .. haha!

Det har varit en mycket bra dag på jobbet, trotts min
snuva o hostand, det får gå liksom!

Ikväll är jag lite klyven till vad jag ska göra, har hittills
lagat lite mat, när man är själv hemma får man ju ta
saken i egna händer såatt säga, bra med matlåda imo.

Jaa, nu ska jag fera lite sen blir det iväg på något trevligt
evenemang skulle jag tro.. får la se vad kvällen har att erbjuda.






Tequila in his heartbeat, his veins burned gasoline.
It kept his motor running but it never kept him clean.
They say he loved adventure, "Ricky's the wild one."
He married trouble and had a courtship with a gun.
Bang bang shoot 'em up, the party never ends.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0