and then i see you standing there

Vi hälsar det nya året, hej! Gårdagen var ju precis som den brukar
vara, allt man lovat i alla löften om häng mer på gymmet ät mindre
pizza, godis med andra ord allt som är gott och lev livet., det var väl i
princip allt vad jag inte gjorde.. jag låg på en soffa helt utslagen och
åt en tokgod kebabpizza och åt godis.. förjävligt nu så här på efterhand
men just då kunde jag inte tänka mig något annat! :) jaja..

Denna dag har jag försökt orka mig upp för att jobba.. igen.. de två lediga
dagarna vi fick över nyår gick fort, märktes knappt., det ärväl så att tiden
går fort när man har roligt.. antar att det är så för guuva nyårskvällen blev
bra trotts allt..uppstod väl lite små trams där men det var inget som fick
stå i min väg för att ha kul, nej inte en sådan kväll!!  Gott y´nytt år min vänner
nu kör vi .. igen!


Andra dagen på nya året!
Idag efter jobbet åkte jag direkt hem för att sen åka in till örebro
med mammi och syster med flera.. det blev käk på Oleary's sedan
Strumpan för de andra medan jag åkte hem för att få mig en dos, sömn!

Imrogn blir det jobb sedan ska jag och tjejerna på jobbet hem till Sandra
för lite vin med mera.. mm längtar! Nu är det lägg dax, tiden bara rinner
mellan mina fingrar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0