I miss him when his history!

Hej alla vänner

Någon som kan svara på om P3 guldgalan var bra? Bra artister hörde jag
.. haha.. ja min kväll blev inte som planerad riktigt.. nykter skulle den vara
och det blev den men hemma framför galan blev det inte, det blev andra planer
efter att jag fick myror i brallan och blev sällskaps sjuk så åkte jag hem till Obba
där diverse folks var.. och där var det hockey på tv...jaaa, trevligt det med! :)

Sen har helgen mest bjudit på jobb och så... jobbade över lite idag vilket ger
bra pengar lagom till nästa helg, då jag ska hem till Elin och fira och umgås
och bara vara med alla härliga människor som ska dit :)

Hejdå!!

You took me away
Made Monday a Saturday
You stained me with love
And left me in dirty laundry
But I left my ground
For a minute

Your body in my veins
Your power is what remains
You know I never had
Such a bad
Bad comedown

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0