It's time to cut ties .,

Det var ett tag sen jag skrev något vettigt i den här bloggen
och jag kan säga att det känns som att det inte kommer bli
så mycket mer än så.. på ett tag!

Jag har i princip bara funnits till,.. jag har typ bott på jobbet och
jag kan inte säga så mycket annat än att jag älskar mitt jobb och
dess tillbehör! men.. trotts att jag tycker om mitt jobb så mycket så
är jag sjukt  glad över att en ledig dag väntar mig imrogn, :) haha..

Jag har tydligen hamnat efter i det mesta, framför allt One tree hill
där jag har missat typ tre avsnitt som jag har tagit igen de senaste
dagarna.. What a life!

Om ca en vecka fyller Lou 18 barre och det ska bli så jäkla kul!
Själv har man varit sober i snart en månad men då blir det väl
andra bullar på det kalaset kan jag väl tänka mig :)

Patrick Park  - Life is a song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0