Grammy you!

Kvällen har bjudit på en massa Grammisar!

Jaja, Det blev glädje tjut när Anna Ternheim tog hem sina priser för
årets album och årets kvinnliga, kunde inte blivit någon bättre?!

Även Håkan fick sitt detta år också.. kan man bli mer mannlig?
Besvikelsen blev då Lars satt in sin stol hela kvällen, undantag då
han var tvungen att lämna för toalettbesök. Ett framträdande kunde
väl ändå åretspublik winnare (2008) få?

Min barndoms idol Robyn befann sig i Sverige (kul, det var inte igår)
Hon fick pris för årets Liveakt.. grymt! Hon har ju varit förband till Madonna och
om jag inte misstar mig så har hon slängt ihop en låt med Snoop Dogg (Sexual eruption)

Aja, pojkbandet E.M.D fick ju iaf vad de förtjänade, jag tackar iaf alla
som röstar i och med att jag inte är en av dem och hade i annat fall
fått skylla mig själv om det inte blivit som jag önskat.. att Amanda Jensen
gick hem tomhänt! Dumt av en liten flicka som mig att överhuvud taget yttra
mig om men i brist på annat kan jag inte låta bli att tycka att hennes "coola"
stil borde avtonas en aning för att kunna "hålla sig kvar" i hennes .

Kleerup får vi väl bara gratulera till alla nomineringar.. närmare 6st eller något
liknade.. de tackar man nog inte nej till?!

Sist men inte minst måste jag bara fråga..( för er som vet vilka jag pratar om )
Är det bara jag som tycker att Markus Krunegård är sjukt lik Anders Kaan!?? :)

Move on .. 2009.. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0