tipp topp som vi kallar't

Fan vilken sjuk dag, jag har hunnit med så mycket grejer ( enligt mig )

Morgon -  går upp ( mot min vilja ) äter lite frukost och läser
igenom tidningen, mycket bra att bli lite påläst om världen
nivet, den ungen föddes då, den gick bort, horoskåpet säger
si och Obama säger så.. jaja.. tog en promenad till Farmor
för att hälsa på, var alltför länge sen, och det var ju trevligt som alltid.
Vidare sen lite och här och där, förbi syster bland annat.. där imellan
har jag hunnit ringt Kakan i Kläppen, hon har det bra och inga brutna ben. 
Sen gick jag hem igen för att få i mig mat, men går istället till Lou och vi
tar tillsammans bilen till Valention för att hämta Maaat, as gott!!
Sen var kl redan 17 och jag var tvungen att åkte till Marieberg
( för omväxlingsskull ) var tvungen att få mina brallor upplaggda
och det fick jag, toppen! Efter lite hejjande till mina tjejer på jobbet
så drog jag hem och iväg till gymmet direkt för lite träning :)

Är så sjukt avundsjuk på Amanda som ska på Oasis på onsdag
med hennes Jocke, fan vad surt för mig som inte har någon Jocke.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0