La la la laaaaasse!

Jag ryser i hela kroppen när man får se hur hela hovet spatserar
upp på scenen och någon minut därefter kommer han in, Lars!

Han är fan min idol, älskar mannen! 2008's publik Winnare.
Såg hans dokumentärfilm - Solen i ögonen ...idag,. svt 1 kl.21.
Jag missade ju alla bioframställningar den hade tack vara mitt
underbara jobb, så imorse när jag läste om vad kvällen hade att
bjuda på var jag nära att ramla av stolen!

Hans texter sätter sig långt in i hjärnan på en och  när man lyssnar 
till hans lyrik och sång känns det som att han berör hela jävla
själen man har där inne..  jag kan bara inte klandra  tjejerna som 
står längst fram och tjuter när han tar ton och man kan inte annat
än rysa när inledningen till Kom änglar smyger sig fram och publiken
sjunger...-"Den vackraste stunden i livet var den när du kom" ...

Vi ses i Borlänge! P&L -09 ...låter ganska stort faktiskt!



Winnerbäck i Vadstena -05

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0