Jag känner mig som Bambi!

Igår blev det jobb på Klaras, det var väldigt intressant
Jag kan väl beskriva mig själv som Bambi på hal is.

menmen.. innan Klaras var det jobb på gina.. :)
I fredags var det lugnt för min del medan "alla andra"
Hängde på nyöppnad Ge-spot aka Hotellet / Zätas.

Nästa helg fyller Lou och då blir det kalas.. ska blir riktigt
kul att ha med henne ut på alla utgångar, fun!

Själv kommer jag väl också känna mig som en nykläckt
fågelunge efter denna månads nykterhet.. även det ska
blir riktigt intressant! :)

Denna söndag till ära har vi varit runt om i örebro län..
jaa, med andra ord marieberg och Ikea.. smällt i oss
några hamburgare och allmänt softat runt.. nu blir det
film och mys.. vilket ska blir skönt, de tar på krafterna
att vara nykter må jag säga! Ha en skön kväll / Em..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0