Kleerup förgyller.. typ!

Otippat blir alltid bäst, det har vi bra erfaranheter av!

Efter gårdagens jobb åkte jag till Jennie's salong där de
hade lite mingel och annat med vin och andra trevligheter.

Runt 22 tiden bestämde vi oss för att åka in till Frimis där
Kleerup spelade.. så så fick det bli.. Kakan kom hem från Kläppen
och kastade sig från den ena bilen till den andra för att också
förlja med på en otippad kväll! Jag var nykter och var chafför för kvällen.
Så jag om någon kan säga att denna kväll var: helt jävla otrolig.

Jag tror till och med jag var den som hade roligast? nääe. så ska jag
inte säga men jag hade iaf jävligt kul. Kleerup ägde skiten ur alla och
körde på som fan.. hög som en flaggstång hängde han i taket..och vi andra
dansade som aldrig förr.. bra kväll!!



Jennie o Jens
Jennie, Jens och lite av Kakan på Kleruup!


Idag har jag och tjejerna varit land och rike runt.. först kollade vi på Moa och Elins
projektredovisning i Hallsberg, så duktiga tjejer! Sen blev det ett Max-stopp för några
av oss var lite bakfulla och glada ;) haha..Efter lite käk var alla pigga och glada och
shopping  i Örebro's hjärta väntade.. såå där spatserade jag runt i byggnaden som
jag annars spenderar 8-9 timmar av min vardag i.

Det blev lite shopping för min del också även om jag har lovat mig själv att
spara så mycket som går.. så lyckades jag ändå få med mig tre skärp.. ja jag
vet inte hur jag lyckas.. där efter en plånbok och lite annat krimskrams

Vad är en shopaholic?

Efter ca: tre timmars shopping så åkte vi hem till Kumla igen för att se ytterligare
en till Projektredovisning, denna gång var det Carro's syster Camilla som hade
satt upp en Mamma Mia musikal som var skit bra.. Jag är verkligen impad! :)


 
Sandra och Jag



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0