Where's my fifteen minutes of fame?

Mina funderingar över vad jag skulle göra av mitt liv denna vecka
visade sig tillslut att jag inte behövde oroa mig så mycket..
Min lediga vecka blev en fullsatt jobbvecka istället :) älskar't!

Visst, det är skönt att vara ledigt också men efter min 'sjukvecka'
så kryper det i bena på mig.. och det är ganska skönt att komma
tillbaka till jobbet! En sak som bekymmrar mig lite är att min bc
ska sluta och läman oss tjejer på Gina för andra äventyr,..

Jag glädjs åt hennes val och valmöjligheter men är ledsen att hon
ska lämna oss för jag trivs så bra med henne som medarbetare.
Det är väl tur att hon inte ska flytta till världens ende :)

Vi har fått in så mycket härliga vår kläder., riktigt nice, dock jobbigt
att försöka hålla i pengarna!! Snart får vi in succé byxan Siri också!

Var på JC igår också och shoppade riktigt snygga grejer
en t-shirt som jag hittade på boys department och sen
lite nyheter från crocker, de har bythe way plockat upp sig
rejält från golvet med otroligt läckra nyheter, och bättre lär det
ju bli?! ;)

Imrogn tror jag att Sofia och Carro kommer hem och det ska
blir kul att träffa mina små damer, vi ska juu kolla på Carro's
syster Camillas projektarbete, ser fram emot det!




Dessa fyndade jag på
jobbet! 15:- taget!



Mina Siri jeans.


 
T-shirten från JC.
Lite Andy Warhol inspirerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0