I mitten av en Hurricane.

Har haft en ledig dag som har spenderats med Moa och Sandra!
Moa och jag åkte in till stan för lite shopping, vi såg mycket fint
men konsigt nog var vi inte på hugget för shopping, det kanske är vädert?
Jaja.. sen mötte Sandra upp oss vid Rosali's för lite käk, det behövde vi alla.

Efter mat och massa babbel så åkte vi till myrorna i väntan på Jonas.
Jag tycker att det luktar äckligt där och trivs inte speciellt bra.. men..
haha, jag köpte en as kooool kavaj., ( som jag nu har på tvätt )

Vi mötte upp Jonas för att läman nyklar sen iväg till lager 157
riktigt mys att glida runt där och kolla på massa billiga saker.

Efter en shopping dag så kände jag för lite träning så så fick det bli.
Jag åkte till Njoy för att köra lite Afrodans, vilket var inställt pga sjukdom.
Kan man få bli mer misspeppad? hum.. det fick bli ett Core pass, bra det med!




Snart ska jag och K6 på Håkan Hellström,
Ser fram emot det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0