La vida es maravillosa

Igår blev det utgång.. det blev också en av de bästa kvällarna
på väldigt länge :) Många härliga människor och dans och självklart
är halva priset ibaren också ett plus för en grym kväll, vilket denna blev :)

Idag är en mindre rolig dag, haha.. jag tror att det sistnämnda tog lite
för hårt på gårdagen, vilket kan resultera till att man mår så här.. vilket jag
också kan tycka är värt efter en bra kväll?!

BOK REA!
Idag ska jag nog kolla in bok rean lite.. jag har ju blivit några vuxenpoäng
rikare de senaste.. hm.. månaderna faktiskt.. just nu läser jag en bok som
min kära mor har tvingat på mig, hon tycker att den är jättebra och som alla
vet så har mamma alltid rätt!!

Stieg Larsson - Män som hatar kvinnor är ett bok tips.. den är även aktuell
på Bio nu och har fått bra recensioner!!


Förövrigt denna morgon har jag lyssnat på Leona Lewis cover på Snow Patrols - Run.
Hon gör den förjävligt bra!

Ni får ursäkta att jag tjatar.. men.. HÅKAN IMORGON!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0