Dripp dropp snor propp

Jaa livet kan då förändras inom en mycket kort tid.

Idag gick jag upp med tidigare förklarat tillstånd, jag tog mig
till jobbet och där stupade jag och har inte tagit mig upp ännu.

Jag kan här med tala om att jag har åkt på influensan, japp!
Så kul ska jag ha det den här veckan, jag är redan sjukskriven
inför morgondagen, och jag har nu börjat fundera på hur jag
ska fördriva den här tiden jag har framför mig i och med att man
inte orkar göra allt för mycket!? Denna halvdag på soffan har jag
klurat på lite suduko och kollat på typ 7 olika serier.. yeej!

Jag kunde ana detta efter alla tjejerna på jobbet har haft någon
form av sjukdom, spyor, snor och penicilin har herjat vilt på jobbet
nu var det min tur. suuuug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0