Det blir aldrig som man tänkte sig!

Hejhej!

Efter helgen som var är jag fortfarande en aning seg i kroppen.
Det blev mycket jobb och lite vila., inga bra kombinationer!!

Idag var det möte på Gina kl 8.00.. tidigt tycker jag.. men jag lyckades
plocka upp mig själv ur sängen.. Mamma skjusade mig till jobbet så
det var mycket skönt :) slapp bussen.

Tänkte ju att jag skulle få jättemycket gjort idag när jag bara jobbade
till 15.00 det är inte ofta man får ett sådant 'hallelulja moment'..men
istället för att jag allt det jag behöver få gjort så åkte jag hem och la
mig på soffan och har kollat på gamla Beverly Hills program och löst
lite suduko! :) ganska mysigt faktiskt!

Har lite funderningar på att åkta och träna ikväll, var så sjukt länge sen
och uppenbarligen kan man inte ta paus från sånt där har jag märkt!!


Chekka snygga skor från monki!

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0