Det är så logiskt, alla fattar utom du..

Hej där! :)

Helgen har passerat oss med stormsteg, det går fort när man har roligt!

I fredags var det 'hejdå-förfest' hos Kakan, mycket trevligt.
Jag var dock nykter och trött efter ett arbetspass på jobbet + att
morgondagen väntade med mera jobb.. japp så så blev det..
Lördag morgon pös jag upp och åkte till jobbet, det var en seg dag
med inte allt för mycket att göra..sen efter det arbetspasset var det
hem en snabbis för senare mer jobb på Klaras! :)

Petter spelade, vilket jag denna kväll fick missa iochmed att jag fick
stå i garderoben denna kväll, men det är ju också alltid trevligt :)

Idag, söndag, fint väder.. jag och Mammi har varit ute på en långpromenad
Nu har jag precis duschat och ska snart äta sen iväg till Gina igen för jobb :) Härlig helg!

  


Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0