Min dag i korta drag.

Dagen inledde med en fucking jävla as jobbigt morgon!

Först en dusch inte lukta usch: Stopp i avloppet, jummy
Det var vatten på hela badrumsgolvet, tack!!!

Sen frullen:  gott tänkte jag innan jag fick mina misstankar
om att det skulle ha uppkommit något i en form av mögel i min
kyl, ah fu! Så var inte fallet men jag hade redan tappat suget!!

Jag gick till jobbet ist och fick en mosbricka till lunch. Fint!
Efter jobbet promenerade jag iväg och mötte Sandra
så gick vi vidare till Anna för att se hennes lya.

Den var skita stor och jättefin, vi spelade spel och fika.
alldeles för mycket fika den här veckan!

Fick skjus hem av Alexandra o Johanna. tur!
Jag gillar inte våldtäcksmän!

Nu har jag lagat mat för två, det är ju en dag imrogn också
Påtal om imrogn, då ska jag jobba sen blir det sushi och IDOL!
HEJA ERIK!


Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0