Just another sunday song!

Vilket trött söndag detta har varit, det blev jobb en sväng
sen kom syster och hämtade mig hemma för att ta med mig
till Kumla där jag har blivit bjuden på fika och julmys :)



Igår bar det av till Strömpis efter Winnerbäck!!
Det var ett härligt drag, det enda minus kvällen får är att min
jacka var spårlöst borta för att en annan kille hade hämtat ut
min jacka ( trots att jag hade min nr lapp ), som tur var så hade 
han säkerligen inte så stor användning av min jacka och hämtade
ut sin jacka ist. Det tackar jag för men min hoodie var borta, fcuk!

Världen går inte under för det, tur det!



Stupid sunday song

Got a sundayhead, the beer taste like
October weather, and the light outside
is a boring matter of time
But if you would come around I'd shine
I'd be at ease and you'd cross my mind
and kiss this lonely mouth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0