Good day!

Dagen började med gäspar, lite frulle, en dusch
typ som upp, upp och iväg..

Efter en dusch och jag är igång, det blev tvätt
sen en tur ned på stan.

Igår kväll pejade jag in pengarna till nyår.
Det är ju några tjejer som kom på den briljanta iden
att fira nyår hemma i Kumla, på hotellet! Crazy but true.

Ganska bra faktiskt, så ist för att träffa alla kumlingar i
Sälen osv så kan vi träffas där, same shit!

Ja iaf, jag kom ju då på att jag inte har något
att ha på mig under denna spektakulära kväll
och gå naken är ju inget alternativ för en sån som mig.
Jag hittade en fin lite sak idag, 700 spänn..fcuk!

får fundera på saken, snart kommer David och hämtar mig
så ska vi åka till Kumla och umgås lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0