2009 blir historia!



Med en kyss och skumpa firade vi in det nya året 2009
Vi drog till kläppen och åkte ytterst lite skidor och drack
alldeles förmycket av det goda och levde livet för varje minut..

Våren kom och London was calling'
Vi klubbade på satanistklubb, shoppade på Oxford
och fotade allt från london eye till dom röda bussarna..


Vi hann med en Göteborgs tripp där vår vänskap sattes på prov
jag kommer aldrig någonsin tvivla på er, ger er bara kärlek!


Sommaren tog oss med storm,
..Speedway, kolmården, grillat kött och lammkött..
Det blev många tomma burkar efter alla sommarkvällar, underbart!
 


Midsommar spenderade vi i Stockholms skärgård. Otroligt fint :)

   


Lou och jag tog en weekend i Stockholm
för att se Coldplay på stadion, det är känsla.
Helt fantastiskt!


'i got at feeling'
Vi tog flyget till Cypern och dansade till musik
och drack tequila, rum 9 och vi!

   


Tjugoårsdagen var kommen och jag styrde upp
med lokalfest och bjöd nära och kära upp till dans!


 

Ni gör mig lycklig!



Inte nog med att man har fyllt tjugo så blev det
till att flytta hemmifrån och ett nytt jobb mitt i allt

Så just nu kan man inte klaga på livet, så 2010 jag är redo, ge mig mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0