Yesterday's!

Uh, ja efter gårdagens bravader har dagen varit en aning
trött men fylld av skratt och en trevlig lunch i stan med mina
två: Sandra och Kakan :)

Ikväll ska familjen och jag ut och äta lite med farmor.
Senare sen blir det film, Män som hatar kvinnor.. uh!


Herman o Viggo är lite smått galna, springer runt och
jagar sina svansar och är allmänt crazy.. och jag sitter
lite lugnt mitt i tredje världskriget! Herman kom nyss
glatt till mig och ville gosa lite och jag känner en varm
doft att bajs! Han har alltså poopat ner sig och har då
poop på hela sig, har katten rullat i sin egen avföring
eller vad är det frågan om?

Kommentarer
Postat av: C

Men emp, har ni fått två nya familjemedlemar el vad ær det frågan om?!

2009-08-29 @ 23:02:05
URL: http://rockidamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0