Lugnet före stormen!

Tröttare måndag får man leta efter..

..som sagt dagen har varit dyng seg, helgens shopping
och coldplayande sög musten ur mig + att mina små gulle
grisar Herman och Viggo har hållt mig uppe nästintill hela
natten så mycket sömn blev det icke så dagen till ära har jag
varit dyng trött och mest lallat runt på jobbet! :)

Pratade med Kakan efter jobbet och för er som medelandet
inte har gått fram till så kommer min lilla flicka hem renda ikväll.
Yeeej säger jag och hurrar för att få träffa'na imorgon för ikväll
är jag för trött och tisdagen bjuder på tidig morgon vilket jag inte
är ett så stort fan av.. så ikväll blir det 'tidig' läggdax men först..

... lite sushi! mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0