En trevlig kväll!

Ibland blir jag rädd för mig själv, mm.. idag har jag varit
så jäkla trött.. jag borde sluta träna för jag sätter fan pengar
på att det är det där spinningpasset som har satt sina spår.
hahaha, ja jag blir rädd, fan!

Som sagt har varit dyngtrött på jobbet, så dagen har inte
varit sådär superkul direkt, men efter jobbet skulle jag o
Jennie gå och äta på Ceasar's.. där mötte vi faster med
vännina så det blev en middag för fyra, ha! ..och sen så
tittade Natta förbi :) trevligt!

Imorgon blir det jobb sen har tydligen grabbarna på
ceasars styrt upp Lady'snight så det blir ju till att gå
dit en sväng efter jobbet, haha! dom är för härliga..

torsdag väntar ledighet, åh så jag längtar ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0