There's only 1 thing 2 do 3 words 4 you.

Igår blev det film o mys hos Lou, börjar bli lite av en vana.
.. jag tror tillochmed att jag lyckades med filmval denna gång?!

Har precis kollat på Exreme home makeover och kunde inte hålla
tårarna borta för man blir så jäkla lyckligt över vad dom gör för en
familj, ett mycket bra program tycker jag ..

påsklov för dom som har tur men inte för mig för jag har aldrig tur
jag ska o jobba snart.. o det roliga är att jag ska jobba tre timmar.
oooh farligt långt pass.

Jag har ju funderat på att köpa mig en Iphone, vilket jag tror att jag
kommer göra också, har ju klickat runt lite på Lou's och jag gillar den
det ända som är ett problem är ju när man ska skriva sms, det var jag
helt värdelös på men man lär sig väl?! jaja.. vi får se.

Ha en trevlig dag allesammans, hej!




You make it easy, it's easy as 1,2- 1,2,3,4
There's only 1 thing 2 do 3 words 4 you- (I love you) I love you
There's only 1 way 2 say those 3 words and that's what I'll do-(I love you)
I love you.

Give me more lovin' from the very start,
Piece me back together when I fall apart,
Tell things you never even tell your closest friends-
Make it feel good when I hurt so bad, Best that I've had,
I'm so glad I found you, I love bein' around you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0