Tatuering

Ja igår var ju en speciell kväll må jag säga det blev ju inte stan som
vi hade planer på först för klockan blev tolv och vi drog till klubben..
haha fylleslag för min del vilket inte i allla fall är helt okej .

Öppnade gamla dörrar vilket inte heller är helt okej!


Idag har jag varit bakfull, var och tatuerade mig förut med Pappa o Jenkan.
Pappa tatuerade in mitt o Jennies namn på insidan av armen, oh så fint!
Jennie drog till med en stor på höften och lilla jag fick äntligen tatuera in
mitt namn på foten som jag har längtat! Ska fixa bild på den snart :)

Efter att vi hade tatuerat oss åkte jag o Jennie och lilla Alice till MB
för att köpa lite skit att smeta in tatueringen med och så strosade vi
runt och åt en god glass :)

Snart blir det grill o annat trevligt.. ni vet! hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0