Sunshine!

goddagens.

Jag har haft en underbar ( ledig ) dag. Vaknade upp hos Lou, vilket också
var där jag somnade igår, himmla mys att inte behöva sova själv, haha!
Iaf vi var uppe med tuppen eftersom det var plugg för hennes del och för
min del blev det hem och återgå till sömnen en sväng!

Efter att jag vaknat till gluttat lite grey's osv åkte jag och köpte sushi till mig
och hela glada gänget på salongen! Mycket gott!

Maten smakade ju som den brukade och jag kände att nu var det dax för träning
och träning blev det.. vilket känns lite lagom i kroppen nu!

Nu är jag allmänt seg ska kolla lite grey's sen ska jag och syrran in till Marieberg
och kolla läget, träffa sandra och linda osv :)

trevligt kväll / Em!
   
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0