Snyft.

Har precis kollat på film, Marley & me och jag gråter än.
Så fin film, borde ses!


Idag har jag varit med jennie som försökskanin, hon går en kurs
där man lär sig att sätta dit lösögonfransar, så imorse åkte vi in till
örebro, spännande upplevelse på den något speciella salongen.
Jag trodde jag skulle få panik men det  var inte så farligt som jag
hade förväntat mig! säg någon gång det blir så?! :) Efter det blev
det jobb för min del, mycket att göra idag trotts det fina vädret, vad
här hänt med örbroarna? shopping suget är tillbaka, det tackar vi för!

Imrgon är jag ledig och ska in till stan för att äta lite sushi och mysa
med louice i någon grön park någonstans, ser fram emot det! :)

Det blev lite shopping för mig btw idag, medan jag väntade på att
de skulle fixa och gå igenom massa saker på den där kursen tog
jag mig en kaffe o strosade runt på stan en sväng, det var varmt
redan kl 10.. mmm så skönt, införskaffade ett par skor/sandaler
gillade dom, kanske för att de var så billiga?! haha,  kap, fint äre!
Sen blev det lite shopping på lindex för jag hade ju lyckats fått en
rabattkupong så för att inte den skulle gå i spill så blev det lite där
också! Ibalnd tror jag att jag blir lyckligare när jag shoppar men jag
försöker intala mig själv att det verkligen inte är så! ( bullshit )

som sagt kolla in Marley & me, en mycket bra film, djurfilm!
Nu väntar sängen! tja!

Kommentarer
Postat av: Beundraren..

Du är vacker daaarling ;D

2009-04-29 @ 15:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0