Livet är en fest.

Wrangler     budwieser     dans     härligt folk     musik     kärlek     mer budwieser


Som ni förstår var min kväll en såndär sjuktbra kväll som man
bara önskar att man alltid fick vara med om, bästa livet!


Last forever!
Idag är en såndär typisk dagen efter dag, mm.. feel the feeling!
Jag vill dricka öl på någon uteservering, köpa flottiga cheeseburgare
lägga mig på en stickig gräsmatta och titta upp i himlen och bara känna
att man lever här och nu. Just nu önskar jag att den här känslan varar för
alltid men som man alltid blir påmind om : Nothing lasts forever!

Ikväll blir det promoe på frimis men innan  det häng med folket och kanske
en brändgrillad korv eller två! :) Ordning o reda lådvin på fredag, på't igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0