En aning skev.

Har precis kommit ut från en lång skön dusch. Sitter här med lite
vatten i öronen, blöt som en hund och jävligt trött efter min promenad
jag har lyckats åstakomma idag. ja det är väl bra gjort!

Ikväll blir det njuta igen och därefter kanske lite dans på Strumpis
ja vi får se vad kvällen har att erbjuda, jag är villig på det mesta! :)

Snart ska väl Lou hämta mig antar jag vi ska umgås lite som vi brukar.
Det gillar jag. Hon är bra hon! På fredag drar hon m. familj till USA. fyfan!
Avundsjukan växer ut ur öronen på mig jag tänkte att hon kanske kunde
plocka med mig i hennes resväska. Jag kan stå för övervikten. ingen fara!

Nehe, nu börjar jag bli hungrig, får väl ringa henne på hennes mobil som
inte finns längre.. eller också bara invänta att hon står på min gargeuppfart.

Idag älskar jag att vara ledig. tack o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0