A September Song!

Ledig dag, o jag har fått mycket gjort, så man kan väl kalla det en "bra dag!"
Jag o Emelie skippade träningen imorse, (vilket från min sida var väntat) haha
så jag tog lite sov morgon för att sedan åka till syrran och färga håret, det blev
helt okej, dock väldigt ljust, men det är ju okej det med :)

jaja, då var det avklarat iaf så jag åkte in till stan för att shoppa på mig lite
behövligheter, o det gick ju också bra ;) haha sen har jag o mamms
strosat runt lite och så har vi också hunnit med att kika in på IKEA!

Idag ringde de mig från JC i Linköping, :) ska åka dit snart för att hälsa på
och prata lite, ska blir intressant,,. men som sagt är ju boende ett problem
än så länge., man får väl se vart det leder :)

Redan inne på September månad, och jag slutar aldrig förvånas
tiden går för fort, så fort att man inte ens hinner göra något av den ibland haha

Pratade med Kaks, i norge idag också :) mycket trevligt
det blev prat om att hon kanske skulle komma hem en sväng o hälsa på lite
så kanske får jag den bästa fördelsedags presenten också? vem vet? ;) haha


" For it's a long, long while from May to December
But the days grow short when you reach September
And the autumn weather turns the leaves to flame
One hasn't got time for the waiting game "

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0