To make a change you gotta change your mind!

hej! är orginell början på detta så så får de bli!

Idag tror jag bestämt att det är sju år sedan som World trade center blev attakerat
av terroristerna .,nyheten som rörde om i grytan runt om i världen fruktansvärt.,
och inte nog med det den 11 september 2003 blev vår utrikesminister
Anna Lindh mördad på NK i Stockholm, vilket rörde oss alla., inte minst min insatta
lärare som den dagen blev helt förstörd o lät oss sluta dagen i princip innan vi hann börja!

Min dag, 11 september., har börjat helt underbart., vilket är skönt att denna onda cirkel någon
gång kan brytas och det har den gjort hittills idag.,(håll tummarna, dagen är inte slut än)
Starten på dagen började med en intervju till Kläppen, den gick bra för att vara mig!
det var ju faktiskt min första riktiga jobb intervju :) men den klarade jag ju av galant., typ!
( jag fick ju till och med en stjärna i kanten på pappret ) näe men så det kändes ju skönt att
börja dagen så,. senare iaf mötte jag upp Sandra X2 .,vi gick runt o shoppade endel
och sedan käkade vi lunch på stan :) mysss.,

Igår ringde de från Carlings i Linköping också o sa att de hade en tjänst ledig
och han ville att jag skulle komma ned o träffa honom oså., ja så det blir väl
linköping, nästa!

På lördag styrs det maskerad, haha! inte mitt favorit ämne men det kan bli kul!
Själv har tänkt att jag ska förflytta mig tillbaka till 60-talet då flower power  och
rock'n'roll was the shit! förhoppningsvis kommer väl bilder på det senare.,
det kan ju bli kul att se menar jag ;)


Dagens låt får bli Gloria Gaynor -  I Will Survive 
ja låten får tala för sig själv., :) 

It took all the strength I had not to fall apart
kept trying hard to mend the pieces of my broken heart
and I spent oh so many nights just feeling sorry for myself
I used to cry Now I hold my head up high
and you see me somebody new
I'm not that chained up little person still in love with you
and so you felt like dropping in and just expect me to be free
now I'm saving all my loving for someone who's loving me

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0