Länge leve våldtäktslåten

hallå där!

Dag ett, måndag, ny start, ny vecka.,inga förändringar!
vi börjar närma oss höstens kyligare dagar vilket vi alla kan känna!

Jag kan ju bara berätta om hur avundsjuk jag är på alla människor
som fick se Coldplay, när dom besökte Sverige., Avundsjuk var ordet!

Jag gillar hösten, och jag skulle vilja säga att hösten gillar mig
men det vet jag ingenting om än så länge.,

Idag har jag shoppat en massa från, ja, mitt nya jobb ., bra skit!
Imrogn är det min, ja typ enda lediga dag denna vecka o det ska blir
otroligt skönt, ska till syster o luncha med mera, sen måste jag in till
storstan en sväng för att inhandla behövligheter., måste hinna träffa
David och Oskar som jag inte har hunnit sett på flera dagar .,inge kul
men så blire när man jobbar o står i :) sen blir det bara massa jobb
denna vecka, o på fredag fyller jag år., yeej, nitton,. kul., mams o paps
ska släppa till med kärfskriva eftersom det är min specialité, sen kan jag
bara medela folket om att på lördag är det fest!!!!!


haha Dagens låt får ju bli Maskinens nya låt, Segertåget!
men kan ju inte säga annat än att man blir peppad till dessa toner!

Tack o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0