Överskattat att färga utväxt?

komiskt! Jag satt precis här o "surfade" runt lite och tänkte just på
det här med att alla sidor hela tiden ska komma med "nya verisioner"
och det gör mig förvirrad o jag hittar inte det jag egentligen letar efter
på sidan,., man får liksom börja om från ruta ett.,så iaf kommer jag hit
och ska logga in o i ren vana drar man den lilla pilen dit den ska o logga
in men, icke., det är som på alla andra sidor., flyttat., till något nytt ställe
på sidan som tydligen passar mycket bättre men är mer förvirrande., haha
vilket dilemma! :) jag får helt enkelt börja vänja mig vid att saker o ting, Förändras!

förövrigt så har jag jobbat hela dagen och sen åkte jag hem till Lou en sväng!
vi tog en prommenad och sen hem för lite mys, dock tidig hemgång för mig
för jag o Emelie ska nämligen upp o spinna imrgon kl 07.00 är det tänk! haha
Sen har min kära syster till frisör fixat in en tid till mig., så jag ska få fixa min härliga utväxt
ska bli riktigt skönt, för nu är det extremt! Tydligen ska det vara inne att ha utväxt
enligt Madonna som säger -"Det är överskattat att färga utväxten"., Bra sagt, men,.
fan vad det ser ut! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0